og. *Akapit | han

og. *Akapit
*Amstar x *Arina
koń hanowerski
ur. 15.08.1999r

Właściciel: WHK Kwitnący Lotos
Hodowca: WHK Diadem

Predyspozycje:
  • Skoki CC

Opis:
Z charakteru Akapit jest przyjazny i bardzo cierpliwy. Mimo tego, że uwielbia towarzystwo człowieka, nie jest łatwo zdobyć jego zaufanie. Z początku sama nie mogłam go do siebie przekonać. Dwóch stajennych darzy jeszcze zaufaniem, ale inni by je zdobyć muszą się lepiej wykazać, bo ogier często parska na nich i nie daje do siebie dojść. Tak, tak potrafi być bardzo uparty. Szczególnie treningową rozgrzewkę najlepiej by olał na całego i od razu zaczął skakać. Jest inteligentny, co sprawia też, że zachowuje się bardzo poważnie. Miejscami dostaje tak zwanej „głupawki”, ale przecież kto zakazał mu trochę wariacji? U nas każdy koń może się wyszaleć, a Akapit nie jest wyjątkowy.
Jeżeli chodzi o predyspozycje ogiera, radzi sobie bardzo dobrze. Mimo iż po osiągnięciach tego nie widać, ale normalnie jest niesamowitym koniem. Z początku byłam pewna, że ogier będzie skakał klasę N i przy niej zostanie, jednak Agnieszka [stajenna] uparła się, że Akapit zasmakuje klasy CC1. Po lekkiej „kłótni” zgodziłam się i rozpoczęłyśmy trening. Oczywiście na początek lekka rozgrzewka, ale gdy ogier skoczył, byłam zdumiona. Dla mnie wielki szok. Akapit wydawał się jakby leciał nad przeszkodą i żadnej trudności mu to nie sprawiało. Aga zaśmiała się i na następne dni ogier został trenowany do klasy CC-2. I świetnie mu to idzie! Potrafi w doskonałym momencie odmierzyć sobie odległość od przeszkody i punkt wybicia. Sprawia to, że Akapit bez problemów je pokonuje.
Wchodzenie do przyczep i koniowozu nie jest jego punktem zainteresowania. Bardziej nudzi się w środku i zaczyna swoje wariacje co jest nie do zniesienia. Akapit bez wątpienia musi jechać z koniem obok. Tak samo z lotem w samolocie. Weterynarza uwielbia! A jakby inaczej! Pasją jego jest podgryzanie go i grzebanie mu gdzie tylko się da! Często ciągnie za ubrania i podgryza. Ale za to nie skupia się na zastrzykach i tym podobne, więc nie wierci się przy tym, a stoi w miejscu. Z kowalem jest zupełnie tak samo ;)).

Historia: Akapita zobaczyłam na licytacji u Portki. przeglądałam konie i jakoś nie zafascynowały mnie tak bardzo jak ten ogier. Od razu zabrałam się za pisanie formularza. Starałam się go napisać jak najlepiej, by Akap trafił do mnie. Wysilałam się jak najbardziej mogłam, a moje starania nie poszły na marne! Portugalka ogłosiła mnie jako nową właścicielkę Akapita. Ogromnie się ucieszyłam, bo bardzo czekałam na tą chwilę i dobrą wiadomość. Gdy ogier pojawił się w Kwitnącym Lotosie i był już oswojony z nowym otoczeniem i mną, zaczęliśmy treningi by udoskonalić skoki. Świetnie mu to szło i bez wątpienia nadal idzie. 

Rodowód:


og.   *Akapit
koń hanowerski
ur.  1999r
ojciec:
*Amstar
koń hanowerski
*Amsterdam

Cross Star

 matka:
*Arina
koń hanowerski







Dokumenty:
 brak

Treningi (0):
brak

Osiągnięcia (12):
  1. I miejsce w Gniadych Maściochach na Otwarciu Hipodromu Fairness
  2. I miejsce w Skokach kl.CC2 na Hipodromie Fairness Dignified
  3. I miejsce w Skokach kl.CC2 na Green Stables
  4. I miejsce w Wystawie kat.Ogiery Sportowe na H.Amazing
  5. II miejsce w Skokach kl.CC2 na Otwarciu Hipodromu Fairness
  6. II miejsce w Skokach kl.CC2 na H.Night
  7. II miejsce w Abecadle na H.Amazing
  8. III miejsce w Skokach kl.CC2 na WSK Piękny Rumak
  9. III miejsce w Skokach kl.CC2 na H.Canela
  10. III miejsce w Skokach kl.CC2 na Zimówce w SK Akai Hikari
  11. III miejsce w Skokach kl.CC2 na H. Abash >>>
  12. Wyróżnienie w Skokach na Otwarciu Nougat Perfect
      Potomstwo (2):
      1. kl. Cherry Lady (od *Limit Qua) [boks] [zdjęcie]
      2. kl.  Dea Vittme (od *Arina La Manche) [boks] [zdjęcie]

        Galeria:
        Kliknij by zobaczyć!


        Cennik:
        stanówka - 5 000h

        Brak komentarzy:

        Prześlij komentarz