og. Kladrubino | koń kladrubski

og.  Kladrubino 
nn x nn
 koń kladrubski
ur.  1998r

Właściciel: Svenska Albino Stables
Hodowca: -

Predyspozycje:
  • Powożenie

Opis:

Historia: Kladrubinka poznałam na pokazie koni rasy Kladrubskiej. Rozmawiałam z jego właścicielem i usłyszałam, że jest na sprzedaż. Od razu pobiegłam do bankomatu, uzgodniłam cenę kupna oraz wynajęłam przyczepę. Po powrocie z pokazu Kladrubinek był już u mnie :) Przez pierwsze 2 miesiące życia stał w „sztucznej” stajni tzn. szopie wybudowanej na czas remontu w paa.

Krotki opis: Mimo 12 lat zachowuje się jakby miał 2 :d Weterynarz zawsze śmieje się, że ma sfałszowane dokumenty zeby mógł brać udział w zawodach.
Znaczenie imienia: To połączenie Kladrub i Abino :P. Wyszło Kladrubino, ale ja na niego mówię śmiało Rubino

Zachowania przy pielęgnowaniu: Kladrubinek to super superaśny konik. Kiedy się nim zajmuję to stoi w miejscu ( o dziwo) i nie muszę go włąściwie przywiązywać. Kiedyś zdarzyło mu się, że złapał chrapami za uchwyt od szczotki i próbował się z tyłu po grzbiecie nią podrapać :D. Lubi to ale nienawidzi zaplatania mu włosów.

W czasie treningów / zawodów: Kladrubinek skupia się na zawodach. Płynnie ciągnie za sobą kilka innych koni i mnie :D. Tak naprawdę, on zawsze dopilnuje aby to na niego patrzono, nawet jeśli postawiłabym go w samym środku między 7 innymi końmi. To niestety zmusza mnie do stawiania go z samego przodu. Ale lepiej mieć rozbrykanego 12 latka albinoska, niż jakby troszeczkę trzeba przyznać szpetnego zwykłego kladruba… :p
Rodowód:


og. Kladrubino
koń kladrubski
ur. 1998r
ojciec:
nn

nnnn
nn
nnnn
nn
 matka:
nn

nnnn
nn
nnnn
nn

Dokumenty:
 brak

Treningi (0):
brak

Osiągnięcia (0):
brak
      Potomstwo (0):
      brak
        Galeria:
        Kliknij by zobaczyć!


        Cennik:
        krycie - 2 000h

        Brak komentarzy:

        Prześlij komentarz