og. Onyx Cheval | old

og.  Onyx Cheval
*Onyx Hotel x *Lena Cheval
koń oldenburski
ur. 2003r

Właściciel: WSK Codegad
Hodowca: Napoleońska Zagroda

Predyspozycje:
  • Ujeżdżenie C-GP,
  • Skoki C,
  • Cross hard,
  • WKKW hard

Opis:
Historia : Syn dwóch wspaniałych koni z Napoleońskiej Zagrody. Został wystawiony na licytacje w Napoleońskiej. Willi udało się go wylicytować. Przez pewien czas był w jej posiadaniu, ale potem sprzedała go Kristal, od której odkupiłam ogiera. Od początku licytacji się o niego starałam – nie udało się, zasmuciło mnie to – muszę przyznać. I jaka był moja radość, gdy Kristal sprzedała mi go!

Rodowód:


og. Onyx Cheval
koń oldenburski
ur. 2003r
ojciec:
*Onyx Hotel
koń oldenburski

*Demolition*Dark Wings
Mirameet
Oligarchia

 matka:
*Lena Cheval
koń oldenburski

Charity Le’ Premiere

Lena Marlene


Dokumenty:
 brak

Treningi (0):
brak

Osiągnięcia (3):
  1. III miejsce w dresażu kl. C na Hipodromie Ivanow.
  2. II miejsce w WKKW kl. hard na Hipodromie Awokado.
  3. Tytuł najzdolniejszego ogiera WKKW-isty na Hipodromie Awokado.

      Potomstwo (0):
      brak
        Galeria:
        Kliknij by zobaczyć!


        Cennik:
        stanówka - 2 500h

        Brak komentarzy:

        Prześlij komentarz