og. Massive Code T | hafl


og. Massive Code T
Ancient Code A x *Mirranda
haflinger
ur. 28 marca 2009r

Właściciel: WSKS Trax
Hodowca: WSKS Trax


Predyspozycje:
  • wystawy

Opis:
pochodzenie: Mass jest synem dwóch moich najlepszych rumaków: WKKW – istki i klaczy czołowej Mirrandy, dresażysty Ancienta. Z tej pary miałam już wielu potomków. Wszyscy zostali pięknymi i świetnymi z charakteru haflingerami, wiernymi reprezentantami swej rasy. Byłam więc pewna, że kolejny rozród tej pary świetnie się ułoży. Miałam rację.
historia: Gdy lekarz powiedział mi, że Mirranda najprawdopodobniej urodzi dwa źrebaki, wystraszyłam się. Źrebaki są wtedy słabsze i jest większa szansa, że któryś nie przeżyje. Dnia porodu nie oczekiwałam jak zwykle pełna radości i ni mogąc się już doczekać, ale pełna obaw. Nie chciałam, żeby ten dzień kiedyś nadszedł. Przeklinałam się, że ponownie zaźrebiłam Mirrandę. Jednak nieuchronnie czas porodu nadszedł. Było akurat pogodne przedpołudnie. Wróciłam ze spokojnego terenu na jednym z moich rumaków, gdy jeden ze stajenych zauważył dziwne zachowanie Mirrandy na pastwisku. Od razu wezwałam weterynarza. Poród, mimo moich poprzednich lęków, okazał się bardzo udany. Oba źrebaki przeżyły i okazały się bardzo mocnymi rumakami. Jako, że Mass nie jest pierwszym potomkiem tej pary, a z każdym źrebakiem coraz trudniej idzie mi wymyślanie imion (cóż kończą się sensowne przymiotniki na M), patrząc na dużego i masywnego ogiera, doszłam do wniosku, że imię Massive Code nie będzie, aż takie najgorsze. Jego brat bliźniak dostał imię trochę inne, bo Code Mixture T. Od małego źrebaka Mass był moim ulubieńcem. Zawsze lubiłam patrzeć jak wesoło biega po pastwisku ze swym bratem. Teraz jako dwulatek cały czas zachowuje się jak mały źrebak.
pod siodłem: nie dotyczy Massa będziemy ujeżdżać za jakieś półtora roku. Chciałabym, żeby poszedł w kierunku wkkw easy tak jak matka.
w boksie: Mass nigdzie nie potrafi stać spokojnie. Tak samo w boksie. Od samego początku stoi obok swego brata Mixa. Jako, że Mix jest wybitnie spokojnym konikiem, nie reaguje na zaczepianie przez Massa, który cały czas niespokojnie krąży po boksie i co i raz kopie w ścianki boksu.
przy czyszczeniu: Mass jest strasznie ciekawskim konikiem. Musi wszystko wiedzieć. Jak podchodzę ze szczotkami cały czas odwraca się, żeby zobaczyć co robię. Za każdym razem próbuje złapać szczotki zębami, żeby sprawdzić czy aby na pewno nie można tego zjeść. Mass nie przepada za czyszczeniem kopyt. Owszem z początku grzecznie podaje nogę, ale później cały czas stara się ją wyrwać.
na pastwisku: Mass na pastwisku prawie nigdy się nie zatrzymuje prawie cały czas biega od jednego do drugiego płotu. Zaraz po wypuszczeniu brykając galopuje, lecz potem, gdy już się trochę zmęczy biega tylko kłusem. Jako, że Mass szaleje, nie patrząc na nic wokół często się przewraca, albo rani. Dlatego zawsze wypuszczam go w ochraniaczach i nie zamierzam na razie podkuwać. Na pastwisko chodzi razem ze swoim bratem. Z racji młodego wieku na razie ich wzajemne stosunki są bardzo przyjazne.
charakter (cechy szczególne): Mass to baaardzo żywy koń. Zawsze ma pełno energii. To własnie odróżnia go od niemal identycznego z wyglądu brata i dzięki temu gdy wracają z padoku cały czas jestem pewna, którego konika wkładam do boksu.


Rodowód:


og. Massive Code T
haflinger
ur. 2009
ojciec:
Ancient Code A
haflinger
boks
*Argetlam
haflinger
boks
*Atamaran
Jet Up
*Colla
haflinger
boks
nn
*Mimi
 matka:
Mirranda
haflinger
boks | zdjęcie
Artisan
haflinger
boks | zdjęcie
Amigo
Persea
nn nn
nn

Dokumenty:
brak


Treningi (2):
  1. Praca z ziemi z Podkową (30.09.11) >>
  2. Praca z ziemi z Podkową (12.11.11) >>

Osiągnięcia (8):
  1. 3 miejsce w maściochach na Wsw Błękitne Wzgórza (19.12.2011r) [w]
  2. Tytuł Chocolate Dream na Wsw Błękitne Wzgórza (19.12.2011r) [w]
  3. Tytuł Chocolate Tulip na Wsw Błękitne Wzgórza (19.12.2011r) [w]
  4. Tytuł Color Chocolate na Wsw Błękitne Wzgórza (19.12.2011r) [w]
  5. 2 miejsce w wystawie na Hipodromie Rusałka (26.12.2011r) [w]
  6. 2 miejsce w wystawie na Urodzinach Avi (25.12.2011r) [w]
  7. 2 miejsce w wystawie na Hipodromie Equum (07.01.2012r) [w]
  8. 1 miejsce w wystawie na Hipodromie Zombie (11.02.2012r)

Potomstwo (0):
brak

Galeria :
                          

Cennik:
Stanówka -  3 200h

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz