REAKTYWACJA: SK Naranja

SK Naranja była prowadzona przez Ell i Lajkę. Ostatni wpis pochodzi z 2011 roku z bardzo lakoniczną informacja dotyczącą zamknięcia stajni.

Konie na WZP:
  1. kl. *Insense | WP | boks
  2. kl. *Mariposa | WP | boks
  3. og. Ultimo | SP | boks
  4. og. Enago | WP | boks
  5. og. *Querido | AQH | boks
Konie pod opieką:
  1. kl. *Fantasma | oo | Zafira | boks
  2. *Pinerolla el Dahab | oo | Zafira | boks

Konie do reaktywacji - bez zdjęć:
  1. kl. *Contradanza | koń sokólski
  2. kl. Fente | koń sokólski

2 komentarze:

  1. FORMULARZ
    Nick: Zafira
    Adres stajni: jakartaarabians.wix.com/home

    Imię konia: Fantasma
    Czemu on i co mu zapewnisz?: Ta siwka to jedna z moich ulubionych sportówek (chyba wszystkie konie z Akai Hikari były moimi ulubionymi xD). Dowiodła już, że jest bardzo utalentowana i nie jest to dla mnie zaskoczeniem, gdyż taka sama była moja Senbonzakura tej samej hodowli, również po ogierze Zanpaktou. Fantasma ma ogromny potencjał i zawsze mi o niej przypominała. Cchciałabym, żeby miała szansę zajść w swojej karierze jeszcze dalej. Myślę, że bez problemu poradzę sobie z zapewnieniem jej powrotu do sportu i to z wielkimi sukcesami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. FORMULARZ
    Nick: Zafira
    Adres stajni: jakartaarabians.wix.com/home

    Imię konia: Pinerolla el Dahab
    Czemu on i co mu zapewnisz?: Już dawno marzyłam o tej klaczy, jeszcze zanim Jooli zamknęła stajnię kombinowałam na wszystkie sposoby, żeby ją kupić, ale nie udało się. Ciężko jest dziś znaleźć takie perełki, które kojarzą wszyscy i które można znaleźć w rodowodach wielu istniejących arabów. Myślę, że Pinerolla byłaby świetnym dodatkiem do mojej kadry; jest w idealnym wieku rozrodowym, więc potomstwa na pewno się dorobi, nie wspominając już o osiągnięciach. Zapewnię jej profesjonalną opiekę, towarzystwo innych koni, którego jak wszyscy wiedzą u mnie nie brakuje :D A przede wszystkim znów aktywnie będzie mogła brać udział w zawodach i przypomnieć o sobie przed odejściem na emeryturę.

    OdpowiedzUsuń